יום שני, 23 במרץ 2009

אביב הגיע...

ככה אומרים, שהוא הגיע...
לא יודעת, אליי הוא לא הרים טלפון שהוא כבר פה...אז אני מסתמכת על השמועות...

בכל אופן, חשבתי לכבד את בואו באיזו החלפה אביבית בקומונת "נישה צפונית יוצרת"...
למרות שמועד המשלוח הוא עד 1.4.2009 (כן, כן בנות, יש החלפה וזו לא בדיחה של הראשון באפריל! נא להכין אותה ולשלוח!) יש בנות זריזות שכבר הכינו את ההחלפה...ביניהן אני (זריזה עאלק...כאילו שהיתה לי ברירה...יש לי עוד נקיון פסח על הראש ואתם זוכרים את חותמת הסיליקון האנושית שלי, נכון?)...

בעזרת אתר ההגרלות (ראו את פוסט הבלוגולדה), עשיתי את הגרלת המשתתפות ויצא שאני שולחת את החלפת האביב שלי ל-cheniros.
אני תמיד משקיעה מחשבה בהחלפות שלי ואוהבת ליצור דברים שימושיים, אבל בגלל שחן היא גם חברה שאני מאוד אוהבת, היה לי חשוב ליצור עבורה משהו שהיא באמת תאהב.
אביב מתחבר לי עם פרחים וצבעים עליזים...אז יצרתי פרח צבעוני מדאס, שעלי כותרתו הם אטבים, אליהם ניתן להצמיד תמונות או פתקים... הפרח שלי הוא רב שימושי, ה"קרקע" עליה הוא עומד היא בלוק אקרילי, אם במקרה חן תרצה להחתים ויחסר לה בלוק לחותמת...או שבדיוק פטיש השניצלים שלה יהיה אצל השכנה...




אל הפרח צירפתי כרטיס ברכה...די פשוט מבחינת הכנתו, חותמת שצבעתי בצבעי מים ותפירת מסגרת בחוט רקמה... פשוט, אבל אהבתי...(אל תהרסו, פרגון עצמי לא בא לי בקלות).




אתמול היתה לי הזדמנות למסור את ההחלפה לחן, במהלך מפגש היצירה הצפוני שאירחתי. לפי תגובותיה, אני יכולה לומר שהיא היתה מאוד מרוצה ומאוד שמחה, אבל אם אני טועה, אז היא צריכה לעשות הסבה מקצועית למשחק, כי זה היה אמין לגמרי!

אם בהחלפות ומפגשים עסקינן, אז גם אני זכיתי לקבל את ההחלפה האביבית שלי (עם צ'יפורים לכבוד המומולדת - הטעות במקור)...את ההחלפה שלי הכינה ליאת266 (הידועה כליאת המההההממממממממת).

היא הכינה לי קופסא תפורה (לפי ההדרכה של פרפרים - מאז שראיתי את ההדרכה הזו, רציתי להכין, אבל "חותמת הסיליקון" לא מאפשרת לי, במיוחד כשאין מכונה וצריך לתפור ביד וזה לוקח המווווון זמן).
בתוך הקופסא התפורה מבד פרחוני, אביבי משגע, היו 4 צנצנות זכוכית צבעוניות, בתוכן סרטים וכפתורים (מסודרים לפי צבעי הצנצנות...)...

יחד עם הקופסא והצנצנות היתה מסגרת מטופלת אביבית לתמונה ושני פרחי ואקום עם שרשרת תנינים לפתקים (או למקרה שיגמר המצבר ולאף אחד לא יהיו כבלים...).
אני סופר מאושרת מההחלפה הזו...היא צבעונית, היא שימושית, היא כיפית, היא מכילה דברים שאני אוהבת...אז המון המון תודה ליאתוש!



כאמור, אתמול התקיים המפגש הצפוני החודשי...עם הזמן נוצרה קבוצה די קבועה של בנות שמגיעה למפגשים, קבוצה נפלאה של בנות מוכשרות, כיפיות ונהדרות...אני אישית מאוד מחכה למפגשים האלו, הם מאפשרים לי אויר לנשימה בתוך חיי השגרה (המה-זה מצ'עממים שלי) והזדמנות ליצור בחברותא (כבר אמרתי שהחברותא נפלאה, נכון?)
אחת מהבנות הקבועות (ומקסימה אמיתית) היא אלכסנדרה, שחגגה יום הולדת שבוע לפניי...לכבוד המאורע, הכנתי לה מתנה קטנה...קישוט לקיר (התאהבתי בקישוטים האלו, הכנתי כבר 3 כאלו בנסיבות שונות, כל אחד שונה בצבעיו...אבל הרעיון דומה בכולם).



את הקישוט (עם כרטיס ברכה ותפילת הדרך בה זכתה אלכסנדרה בבלוגולדה שלי), הכנסתי לתוך תיק/ארנק עשוי לבד...
אלכסנדרה יקירתי, מזל טוב :-)




במפגש עצמו יצרנו מיני אלבומי הרמוניקה, אלו האלבומים שלי...אחד מהם הכנתי מראש כדוגמא ואת השני הכנתי במהלך המפגש. כשאני חושבת על זה, לא ממש ברור לי מה אעשה עם כל המיני-אלבומים האלו...הטלויזיה של סבתא כבר לא עומדת בעומס, מפית הקרושה שעל הטלויזיה כבר זועקת לעזרה...
אבל מה'כפת לי...אני נהנית להכין אותם.






לסיום, אספר שקיבלתי מהבנות מתנות מקסימות ושימושיות ליום ההולדת שלי...אכלנו אוכל טעים, חטפנו זריקת שוקולד ישר לוריד תודות לפאדג', צחקנו, השתטינו (בסדר, בסדר...אני השתטיתי)...בקיצור, היה מוי כיף!

מתה על המפגשים שלנו, מחכה כבר למפגש הבא!


* חותמת הסיליקון האנושית שלי מוסרת ד"ש ומבקשת להעביר את המסר...שאין צורך לקרוא ליצחק קדמן, היא דווקא מסכימה עם הכינוי החביב שנתתי לה ומודעת לכך שהכל נאמר מתוך אהבה אין סופית!

תגובה 1:

  1. את קורעת אותי עם הכתיבה שלך (אני מדמיינת את הבעות הפנים שלך תוך כדי קריאה).
    תודה ענקית על המפגש ועל ההחלפה המשגעת!!!
    באמת אהבתי אותה (את המשחק אני שומרת לדברים אחרים...)
    חיבוקים!!

    השבמחק

תודה שקפצתם לבקר ולקרוא...
אשמח לתגובותיכם :)