יום חמישי, 31 בדצמבר 2009

ומה אתם עשיתם ביום הראשון של השנה החדשה??

הלילה בחצות המספרים משתנים...מתחיל עשור חדש...המונים יחגגו את המאורע במסיבות, נשיקות והרבה בלגן (אני אחגוג בניסיונות שווא לגנוב את השמיכה לכיוון שלי)...
מחר נקום לבוקר חדש (אני מקווה), נתרגל לכתיבת התאריך החדש ונתפלל כל אחד בדרכו לסיפתח מעולה לשנה...(אם תצפו באח הגדול, תלמדו עוד כמה דרכי תפילה מעניינות מיוסף השאנטי-באנטי...כן, אני צופה בזה, מזמן לא צפיתי בתוכנית שמאגדת בתוכה בידור, דרמה, מתח ומדע בדיוני בעת ובעונה אחת).

אני באופן אישי, מאחלת לעצמי שה-1.1.2010 יהיה יום מוצלח ביותר...במיוחד לאור העובדה שה-1.1.2009 היה אחד הימים הפחות המוצלחים בחיי. (ומה אתם עשיתם ביום הראשון של השנה החדשה??)

אם נתחיל להתפלסף, אז אפשר יהיה לומר שזו היתה דווקא התחלה טובה, כי היה לי מזל גדול ויצאתי בנס ובעצם קיבלתי את חיי במתנה באותו יום שפתח את השנה...אבל עזבו אתכם מפלסף...
אני מוכנה לוותר על חוויות משנות חיים מהסוג הזה ולהתחיל את השנה בסבבה, בלי אירועים טראומטיים, עם הרבה איחולים אישיים וגלובליים...

אז מי שחוגג הלילה, שיהנה ויהיה זהיר... (איך השנה החדשה באה טוב למי שלא עובד בימי שישי ואין לו מיליון סידורים)
ולכולנו שתתחיל שנה אזרחית טובה, מלאת אנרגיות חיוביות! (צופי האח הגדול מבינים את הבדיחה הפנימית), שנה של בשורות טובות - אישיות וכלליות (גלעד שליט, יאללה...חזור הביתה!), שנה של אושר, אהבה, בריאות (בלי שפעת חזירים, עופות, סנאים או דינוזאורים)...
שתתחיל לנו שנה נפלאה!

7 תגובות:

  1. שתהיה שנה נפלאה ומופלאה, שנה שבה הכל יסתדר סוף סוף על הצד הנכון ונוכל לנשום לרווחה!!
    חיבוקים לכולם!!
    חן

    השבמחק
  2. נו, היכן את מתארת לעצמך שהייתי? ח ח ח ח ח

    שתהיה שנה של אושר, אהבת חינם, הצלחות וללא מלחמות!

    השבמחק
  3. שתהיה שנה מקסימה ומופלאה, שנגשים מלא משאלות.
    תמשיכי לכתוב כל כך יפה

    השבמחק
  4. שנה נהדרת לך, דו-גורית! שנה של אושר, שמחה, סיפוק ונחת - ושל דברים טובים בחיים ובצלחת... (-:

    השבמחק
  5. איפה הייתי שנה שעברה אין לי מושג..בטח בעבודה אבל לפני שנתיים בדיוק בערב השנה החדשה נולדו 2 האחייניות המקסימות שלי..

    שתהיה שנה מעולה עם המון עשיה ומלא בריאות!

    השבמחק
  6. מזל טוב מותק! אז הן קצת יותר גדולות מגאיה...

    השבמחק

תודה שקפצתם לבקר ולקרוא...
אשמח לתגובותיכם :)