יום שני, 1 בפברואר 2010

חגיגות ה-100,000 (לא שלי...)

ואיך בדיוק אחגוג פה מאה אלף (ולא משנה של מה...) אם אני בקושי כותבת?
בזמן האחרון משפחתינו הקטנה עוברת תהפוכות נפש רבות...ובמילים אחרות...לא קל פה לאחרונה...ב-כ-ל-ל!
כשפתחתי את הבלוג חשבתי שזה יהווה מעין יומן אישי, ידעתי שלא אוכל לכתוב הכל, בכל זאת הוא פתוח לכל העולם, אבל לא שיערתי לעצמי שאצטרך לצנזר כל כך הרבה  ובסופו של דבר להשאיר לא מעט חומר על רצפת חדר העריכה...במיוחד בתקופות בהן אני צריכה לשתף ולקבל עידוד...אבל בגלל עיניים כאלו ואחרות שצופות או אולי צופות ולא צריכות לדעת הכל, אני נאלצת להחזיק בבטן...או לפחות להתאפק עד שאחת מחברותיי תתפנה לשמוע את המצוקה...

ואם אני לא יכולה לספר על מה שמפריע לי, אני יכולה להראות יצירות שלי, לא? אז זהו...שלא!
זה אחד המינוסים שיש ביצירה עבור מגזין, אי אפשר לחשוף את העבודות עד ליציאת הגיליון וכאחת שזמן פנוי הוא מצרך יקר מאוד ברשימת המכולת שלה, לא יוצא לי כמעט ליצור דברים שאינם לצורך המגזין...נוסיף לזה גם דרדקית שובבה ששולחת ידיים לכל דבר, מושכת לי ניירות מתחת לסכין הגרפית, מעלימה לי ציוד ככה בשביל הכיף ולא ממש נותנת לי לעבוד (לא, לעבוד בלילה זו לא אופציה...בסוף היום אני כל כך מותשת נפשית - ע"ע הפיסקה למעלה, שכל מה שמתחשק לי הוא לצלול מתחת לפוך ולצפות בתוכניות ריאליטי מנוונות מוח)...אז אין לי כמעט תוצרים להראות וכך הבלוג/יומן שלי הולך ומתאדה בחלל הבלוגספירה...
ובכל זאת, לפני שאספר על חגיגות המאה אלף (הלא שלי)...בשבת יצירתית אחת הצלחתי ליצור גם למגזין וגם ככה בשביל הכיף, אז אם כבר פיניתי זמן לכתיבה בבלוג, אעלה גם את מה שיצרתי...

במהלך אותה שבת, חומרים רבים היו פזורים על השולחן, בין היתר גם צבעים אקריליים...ומאחר וחברה חגגה יום הולדת ורציתי להכין לה מתנה שאינה קשורה בנייר, שלפתי קנווס והחלטתי לצייר לה ציור...
זה מה שיצא:



רציתי להוסיף איזה כיתוב למעלה אבל לא ידעתי מה...אז השארתי את הציור ככה...למרות שהוא טרם נמסר, אז אם למישהי יש הצעות..אשמח לשמוע!
ואם כבר החומרים היו על השולחן אז ממשיכים הלאה...
היה לי מושג כלשהו לגבי מה אני רוצה לעשות עם חישוק הרקמה הזה...בסוף יצא משהו שונה לגמרי...אבל זה כל הכיף ביצירה, לא?




ועכשיו לחגיגות המאה אלף...של הבלוג "תוצרת בית"
הבנות מגרילות שני קיטים, האחד לסקראפ והשני לתפירה, לכבוד מעל מאה אלף צפיות בבלוג שלהן...מה צריך לעשות כדי להשתתף בהגרלה? לא הרבה! להגיב בפוסט הרלוונטי ומי שרוצה סיכוי כפול בהגרלה יכול לפרסם בבלוג/פורום/קומונה/איפה שבא לו- ואז להגיב שוב עם קישור לפרסום! ההגרלה תערך בשבת הקרובה 6.2
תראו במה תוכלו לזכות...




לא שווה???

5 תגובות:

  1. היי מותק,
    אני יכולה רק לחבק (וירטואלית).
    לספר שגם יש תקופות כאלה, וכמה קלישאי שזה ישמע, זה עובר.
    ואנחנו לומדים להעריך את הקושי לאחר.
    מניסיון מותק, מניסיון.
    החישוק והציור מדהימים.
    רואים אבל ככה קצת, את המצב רוח שלך בעבודות בשוני שלהם (זה לא עושה אותן פחות מדהימות, אבל עדיין).

    מחבקת מכאן.
    ננה

    השבמחק
  2. WOW מגניב ובטח שווה. מאוד שווה אפילו ;-)

    |חיבוק| למה אין כאן אייקונים ?

    השבמחק
  3. בנות, תודה על העידוד :-)

    השבמחק
  4. מקווה שהתקופה הלא פשוטה הזו תעבור לך מהר מהר!!!
    מאוד אוהבת את הציור ואת חישוק הרקמה!
    שולחת חיבוק (לי זה תמיד עוזר :-))
    גלי.

    השבמחק

תודה שקפצתם לבקר ולקרוא...
אשמח לתגובותיכם :)