יום חמישי, 18 בפברואר 2010

מתנות לחברות...

בהמשך לאירועים דורשי המתנות...הכנתי עוד שתי מתנות לשתי חברות...
אחת המתנות, קנווס מעוצב הופיע כבר בגיליון האחרון של סקראפהוליק כסדנה מצולמת, כך שאני לא ממש אחדש לכם (בהנחה שרוב קוראיי...מנויים למגזין) ובכל זאת, כדאי לתת לו הצצה גם אצלי בבלוג...




הקנווס הוכן עבור אמיליה, חברתי למגזין ובכלל, שהחלימה ממחלה ולמעשה כאילו נולדה מחדש ומכאן הרעיון של התינוק בתנוחה העוברית והחלל הצבעוני סביבו, התאריך למעלה הוא כמובן תאריך "הלידה מחדש" שלה...

חברה נוספת עבורה הכנתי מתנה היא חן, גם היא חברתי למגזין וחברה קרובה ואהובה, שעשתה את הצעד ועזבה את קן ההורים (לא בפעם הראשונה אמנם, אבל לא הכרתי אותה בפעם הקודמת)...היה לי ברור שאני רוצה להכין משהו לבית, משהו שקשור להתחלה החדשה...לקח לי קצת זמן לגבש רעיון, אבל בסוף מצאתי ואני מאוד אוהבת את מה שיצא...
(כאן המקום לציין שלחיצה על התמונות בפוסטים, תציג אותן בגדול).


 

וזוית נוספת...



רציתי להעלות עוד כמה דברים, אבל אעשה בזמן אחר...עניינים בלתי צפויים שנחתו עליי פתאום...


15 תגובות:

  1. מחכה לעוד!
    ממש מתוק ומקורי- שלט מקסים!

    השבמחק
  2. הדברים פשוט קסימים!! ותודה רבה גם מלילך - השלט מקסים!!!!

    השבמחק
  3. עדיה,יצרות מקסימות,את כשרונית מאד,המשיכי בעשיה ובמלאכה,גאה בך,שרה אבן-חן.

    השבמחק
  4. עבודות יפיפיות. מאוד אוהבת את השלט.

    השבמחק
  5. שתי עבודות שונות מאד בסגנון ושתיהן יפות מאד

    השבמחק
  6. איזה יצירות מקסימות ומגוונות

    השבמחק
  7. עבודות משגעות
    מבחינת סגנון אני יותר מתחברת לשניה
    יופי של מתנות

    השבמחק
  8. רעיונות מקסימים
    אהבתי מאד את הקאנווס (-:

    השבמחק
  9. בנות, תודה על הפרגון!!
    זה כל כך מחזק לקבל תגובות חיוביות לדברים שאני עושה...תודה!

    השבמחק
  10. אהבתי מאוד ! מאוד מתוק.

    השבמחק
  11. שתי העבודות מקסימות! כיף להן שיש בחיים שלהן אירועים משמחים - ואותך!

    השבמחק
  12. רעיונות נפלאים! אהבתי מאד את הכיתוב על השלט לבית, כל כך נכון :-)

    השבמחק
  13. תשמעי הציור.... מדהים!
    ומה שעומד מאחוריו... יפה...

    כל הכבוד!

    השבמחק
  14. ממש אהבתי.
    הציור יפיפה! וכך גם השלט.

    השבמחק
  15. מאד אהבתי! את השלט וגם את הקנווס.

    השבמחק

תודה שקפצתם לבקר ולקרוא...
אשמח לתגובותיכם :)