יום רביעי, 12 במאי 2010

שבת בבוקר, יום יפה...


ואם הוא לא...אז עושים אותו כזה!

התוכנית לשבת האחרונה (לפחות אצלי בראש, כי ככה מתחילות התוכניות שלנו) היתה לנסוע לתערוכת חיות הבית בגני התערוכה בתל אביב...במשך שנים, כזוג צעיר ונטול ילדים, נסענו לתערוכה הזו (אז היא נקראה תערוכת הכלבים, למרות שהיה שם גם ביתן של חתולים ומאוחר יותר ביתן של זוחלים), בשלב מסוים הפסיקו אותה ותערוכות כלבים שונות נדדו בכל רחבי הארץ ולרוב גם חולקו על פי גזעי כלבים...שלא לדבר על תערוכות החתולים והסוסים...

והנה, לפני שבוע נתקלתי במודעה המודיעה על התחדשות המסורת! כל כך התרגשתי וכבר התחלתי לדמיין את כל הכלבים שאלטף ואחבק ואציק להם במסגרת האהבה המצ'וגעת הזו שלי לכלבים, עד שהגעתי לשורה שמפרטת את עלויות הכניסה...

מילא המחיר לשניים, מילא המחיר לשלושה...אבל המחיר לארבעה כבר היה מוגזם (בטח עבור תכנון סמי-ספונטני שכזה...) אז התוכנית המקורית נגנזה לא לפני שהצקתי לבעל בערך מליון פעם, שהגיע הזמן להביא כלב הביתה...כי אני ממש, אבל ממש חייבת מישהו דובוני כזה לחבק וללטף! (אני חושבת שבסוף זה יעבוד...הוא מתחיל להראות סימני שבירה).

מאחר ועניין החיות היה תקוע אצלי חזק בראש והרגשתי מבואסת שלא אוכל ללטף חיית מחמד, הצעתי שנשנה קצת כיוון, אבל עדיין נשאר בתחום וניסע לגן החיות המקומי...כן, יש דבר כזה!
יובל שממילא רצה לנסוע לשם שמח מאוד, גאיה ששמעה שהולכים לראות חיות קפצה בקריאות שמחה "כיף! כיף!" ואני מיד הלכתי לרוקן את המצלמה ולהטעין סוללות...

בשבת בבוקר, התארגנו ויצאנו...וזה מה שראינו (בין היתר)











פגשנו כמה חיות משעשעות...כמו הארמדיל הזה, שהתרוצץ בשטח שלו בשמיניות בלי הפסקה וגרם לי לצלם מליון תמונות ולפספס כמעט בכולן!



או העז הערבית הזו שצריכה כמה שיעורים בנימוסים והליכות (מה זה להוציא לשון לקהל??) וגם ביקור אצל האורטודנט לא יזיק לה...




יובל מאוד התלהב מהג'ירפות ורצה שאצלם אותו כאילו הג'ירפה אוכלת לו את הראש...אז צילמתי, אבל התמונה יצאה פחות אמינה מזו!



ולסיום, איך אפשר בלי תמונות מתוקות של אחים?



 
 

7 תגובות:

  1. השקעת בצילומים!

    גם אני זוכרת את תערוכת החיות של פעם,הייתי בעין חרוד בתערכות הכלבים לפני שנים....

    חמסה,חמסה על הילדים!

    השבמחק
  2. תמונות משגעות. האם הם מהגן חי שבמוצקין ? זה אחד המקומות בתחום גני החיותהשווים בארץ.

    השבמחק
  3. מה את מדברת התמונה עם הג'ירפה ענקית!!! אני בהתחלה הסתכלתי ורק אז קראתי... זה באמת נראה כאילו ג'ירפה גמדית מנשקת אותו!!!
    אדיר!!

    השבמחק
  4. גם החי פארק במוצקין מספק את הסחורה... התמונות משגעות והילדים שלך... את יודעת מה דעתי עליהם!!

    השבמחק
  5. מהבוקר מתנגן לי השיר הזה של שבת בבוקר יום יפה....נראה שביליתם נהדר והתמונות משגעות (כמובן המצולמים בתוכן!!!)

    השבמחק
  6. א. אחלה תמונות...
    ב. את חוצפנית! משהו דובוני וחמוד ללטף?! כאילו...גאיה? יובל ? מידד?! חוצמזה,מהיכרותי איתך אחותי היקרה,את קודם תרצי,אח"כ כשזה יביא לך את הקריזה תתחרטי אז עדיף לא להתחיל בכלל!
    מת על האחיינים שלי :)

    השבמחק
  7. תודה לכולם...
    ולך אחי היקר...
    א. אני יודעת...
    ב. במשהו דובוני וחמוד ללטף התכוונתי בעיקר לכלב...אולי הייתי צריכה להוסיף פרוותי.
    הילדים שלי חביקים לא ליטופיים ;-)
    ולסיכום, גם הילדים שלי גורמים לי להתחרט כשהם מביאים לי את הקריזה, אבל אני לא זורקת אותם, כמו שלא זרקתי את פאן...זה חלק מהחיים, זו אחריות ומחויבות, לטוב ולרע ואני יודעת במה זה כרוך (להזכירך הייתי שם במשך 11 שנה)...זהו, תם הנאום ;-)

    השבמחק

תודה שקפצתם לבקר ולקרוא...
אשמח לתגובותיכם :)