יום שלישי, 22 ביוני 2010

מסיבת סיום


כשיובל היה קטן והלך לגן, מסיבות סיום (ומסיבות בכלל...) נראו תמיד כמו איזו הפקת ענק בתיאטרון השכונתי...כבר אחרי חג שבועות הילדים התחילו לעבוד על תפקידים, ריקודים ושירים וביום המסיבה ההורים הגיעו מצוידים במיטב השכלול הטכנולוגי לתעד את המאורע וכמובן עם הוראות בימוי לילד הפרטי שלהם "תעמוד ישר", "תחייך, זו מסיבה לא לוויה!", "אתה זוכר את המילים? אל תעשה לי בושות!"

אני תמיד עמדתי והסתכלתי על הילדים ויחד עם הגאווה וההתרגשות חשבתי לעצמי "איזה מסכנים...מה ילדים בני 5-6 צריכים ללמוד תפקיד בע"פ? בשביל מה הם צריכים לעשות לנו את כל ההצגה? איפה הכיף שלהם בכל זה"? (ליובל אגב, זה אף פעם לא היה כיף...)

ואז הוא עלה לכיתה א'...ופתאום זה השתנה...הילדים הופיעו קצת ומיד אח"כ ההורים התבקשו להרים את עצמם מהכסאות ולקחת חלק בפעילות...ואז הוא עלה לב' ולג' ולד'...
והיום (כן, זה ממש היום) יש מסיבה, אבל היא לא דומה לשום הפקה של התיאטרון השכונתי, היא יותר דומה להישרדות - עונה 5...ולילדים יהיה המווווון כיף עם פעילות אתגרית ביער ובלי שום תפקיד שלמדו בע"פ או ריקוד שיביך אותם מול כולם (כי הם כבר גדולים ומה פתאום לרקוד לפני אנשים?) ואני בכלל לא אחשוב שהם מסכנים...וכל מה שיעסיק אותי זה איך אני רצה אחריו ממתקן אחד לפעילות אחרת כדי לצלם שתהיה מזכרת ואיך באותו הזמן אני רודפת אחרי אחותו הפעוטה שניחנה כמעט באותם קוצים בישבן שיש לאחיה...אני תוהה אם יהיה לי זמן להתרגש בכלל...איזה מזל שטקס סיום הלימודים בביה"ס יקרה רק בעוד שבוע...אז בטוח אתרגש...

ואם אנחנו כבר בסיום בי"ס והתרגשויות...איך אפשר בלי מתנות? (אפשר, אפשר...אבל הייתי מוכרחה)
החודש בסקראפהוליק הנושא הוא מוסיקה, חשבתי שזה נהדר כי אז אוכל לנצל את הסדנה המצולמת שלי להכין מתנה למורה למוסיקה...(מי שעוקב אחרי הבלוג לא צריך הסברים ופרשנויות, נכון?)
שברתי את הראש לגבי מתנה שתתאים לסדנה (הגבלות בתחום הנייר) וכמובן למורה שמלמדת מוסיקה ואז עלה לי רעיון שמאוד אהבתי - תמונה תלת מימדית מוסיקלית ומה שהצטייר לי בראש היה מדליק, אבל במהלך הביצוע נתקלתי בכמה מכשולים ובסופו של דבר זה לא יצא דומה למה שהצטייר לי בראש ובקיצור, לא אהבתי את התוצאה...לא בתור סדנה ובטח לא בתור מתנה...(זוכרים שכתבתי בפוסט מחברת המתכונים שאני מקווה שפרסום סדנת המחברת לא תהיה כמו יריה ברגל, אחרת נתקע בלי סדנה למגזין??)
בכל מקרה, חברותיי למגזין חשבו שאפשר לפרסם את הסדנה ויובל מאוד התלהב מהתוצאה והתעקש שניתן למורה את התמונה שיצאה...
אז...נשברתי.
הסדנה כבר עלתה למגזין ומחר, בשיעור המוסיקה האחרון השנה, ניתן למורה את המתנה...

(אם תהליך ההכנה לא מעניין אתכם, הנה כמה תמונות של התוצר הסופי)





3 תגובות:

  1. איזה רעיון מקורי,
    ביצוע נפלא:) התקליטים מדליקים!

    השבמחק
  2. בהצלחה בהישרדות!!

    התמונה מקסימה,כתבתי גם במגזין.

    השבמחק
  3. מגיבה גם כאן - רעיון מקורי, ביצוע נהדר, והדרכה נהדרת.

    יעל

    השבמחק

תודה שקפצתם לבקר ולקרוא...
אשמח לתגובותיכם :)