יום שישי, 26 בנובמבר 2010

החיים מתחילים בגיל 40...

את המשפט הזה, לא אני המצאתי...

יש דיעות שונות לגבי מי באמת טבע את המשפט, אבל ב-1932 פרסם פסיכולוג אמריקאי בשם וולטר פיטקין ספר בשם זה: "life begins at forty" ואמר שזוהי התוצאה המהפכנית של העידן הזה (כיוון שעד תחילת המאה העשרים, אנשים בקושי גירדו את ה-40 לפני שהחזירו נשמתם לבורא...למות בגיל 40 נחשב כמו לחיות עד 120 של ימינו).
בעקבות יציאת הספר, נקשר הפתגם לשמו של פיטקין עד היום.

היום, מידד חוגג 40!
ובגלל שהוא מרבה לחזור ולומר שנגמרו לו החיים (הייתי אומרת שזה שוב בגלל מה שאנחנו עוברים עם יובל, אבל אני מתחילה לחשוש מהתיק המאוד כבד הזה שאנחנו מעמיסים על הילדון)...החלטתי להזכיר לו את הפתגם הזה ולעודד את רוחו...
לא היה פשוט למצוא מה להכין לו...בכל זאת, אני לא רוצה להפוך את המשרד שלו למוזיאון...הוא צריך לעבוד שם ו...הוא גבר...אז לא כל דבר מתאים...
ואז כמעט ברגע האחרון מצאתי...ינשוף! (נכון, זו בכל זאת תוספת מוזיאונית למשרד וגם לא הכי גברית...אבל כזה עוד אין לו...)






בנוסף לינשוף הכנתי לו שלט לתליה, שיעודד אותו מדי פעם ומאחר והשלט דו צדדי הוא יכול להחליף בכל פעם צד ולגוון את הקישוט על הקיר...





דדי, שיהיה לך יום הולדת 40 נפלא! ומזל טוב לעוד 40 לפחות...

12 תגובות:

  1. מזל טוב לבעלול, באמת לעוד הרבה שנים טובות. המתנות מקסימות, מזכירה לי שגם לי יש את זה השנה.......

    השבמחק
  2. אהבתי לגמרי.
    ממש מקסים.
    שתהיה יום הולדת שמח.

    השבמחק
  3. החיים באמת מתחילים בגיל 40. מתנות יפיפיות ומזל טוב לבעלול.

    השבמחק
  4. זה מקסים!! אין על הרעיונות שלך..לא נגמרים לעולם.. שיהיה המון מזל טוב!!

    השבמחק
  5. מקסים! אהבתי מאד.

    השבמחק
  6. זה מהמם. והשלט ממש מגנייייייייב

    השבמחק
  7. קודם כל מזל טוב.
    ואחר כך - יו!!!
    הינשוף מקסים, אבל שני המשפטים על התמונה שבו אותי.
    ומאוד אהבתי את הרעיון שזה דו כיווני וניתן להפוך. מגניב.

    יעל

    השבמחק
  8. מזל טוב ענקי.
    ומנסיון המשפט הזה נכון לגמרי , אבל זה רק עניין של החלטה !!!
    הינשוף הורס ועם חוכמתו אין להתווכח !!!

    השבמחק
  9. מתנה מושלמת, הינשופים שלך פשוט הורסים... והרעיון של שלט דו צדדי נהדר.
    מזל טוב!

    השבמחק
  10. הינשוף נפלא!!!
    גם השלט נהדר. שיהיה במזל טוב!

    השבמחק
  11. מקסים מקסים ומקסיםםםםםםםםםם
    הינשוף הזה אגדי - אהבתי המון
    SHOULYHZO1

    השבמחק
  12. וואו, איזה שלט מקקקסים!
    הסגנון הסקראפי שלך בהחלט עושה לי את זה. והשלט הוא אחד היפייפים!

    השבמחק

תודה שקפצתם לבקר ולקרוא...
אשמח לתגובותיכם :)