יום שבת, 23 ביולי 2011

חגיגות....

אני אוהבת חגיגות והשבוע היה לי העונג להשתתף בשתיים...
הראשונה היתה מפגש יום הולדת מיוחד ועגול לענת...
נפגשנו בביתה של ענת, הממוקם ביישוב גלילי פסטורלי (כבר הודעתי לה שאני באה להתנחל אצלה עם אוהל בגינה! איזה נוף! איזה אויר! איזה שקט!)
המפגש היה אינטימי ומהנה...קבוצת הבנות הקבועה שלנו, עם הרבה צחוקים (ליאתי, אנחנו מחכות ל"מילון" שלך), משחקים, מתנות ויצירה...

בחלק היצירתי של הערב הכנו דפים לספר שמן. אני, שמכירה את עצמי מספיק טוב כדי לדעת שאין מצב שאהיה מפוקסת להכין דף מתחילתו ועד סופו במהלך המפגש, הגעתי עם דף כמעט מוכן והוספתי פינישים אחרונים...נושא הספר של ענת היה "40", החשיבה שלי מיד הלכה לכיוון של "40 דברים ש..." וזה מה שיצא:


הכנתי 5 כרטיסיות שנכנסות למעטפה ובהן תוכל ענת למלא עד 40 אפשרויות...


בצד השני השארנו מקום לתמונה משותפת שצולמה במהלך המפגש (הקונספט תפס...אני אוהבת)


לקראת סוף המפגש היה טקס פתיחת המתנות, המתנה שלי לענת היתה תיק...(אתם תוהים איך הייתי מסוגלת לתפור עוד תיק אחרי פס הייצור האחרון שלי? גם אני!)
אחרי שכבר חטפתי סחרחורת מכל ההדרכות והגזרות שראיתי ברשת, עזבתי הכל, ציירתי גזרה ועבדתי אינטואיטיבית...התוצאה תיק קטן וחמוד (אני חושבת)...עם קישוט פפיון וכיס פנימי...


והנה ענת מדגמנת אותו...



לסיכום, היתה חגיגה עם מוי כיף!

החגיגה השניה השבוע היתה מסיבת הסיום בגן של גאיה (כן, זו שלמענה טרחתי בתפירת כל התיקים)...
האמת שחגיגות מהסוג הזה אני פחות אוהבת, כי לרוב הן צפופות, רועשות, מכילות גם אורחים לא קרואים (אחים, סבתות, שכנים, סתם יצורים לא ברורים) ובמקרים הממש מוצלחים, הילדים אפילו משתפים פעולה...

הפעם, למרות כל המצויין למעלה, גאיה שלי החליטה להקל עליי מעט את הסבל והשתתפה...
לא שזה שינה הרבה, כי כמו בכל מסיבות גן שאני מכירה, ההורים הושבו מאחורי הילדים ומה שנותר לי לצלם זה את הראש שלה...מאחור...
מדי פעם היו ריקודים בהם היא קמה ויכולתי להבליח איזו תמונה...

אבא שלה שבכלל נענש ונשאר תקוע מחוץ לחדר בו התקיימה המסיבה, כי כל הסבתות/דודים/שכנים תפסו את המקומות הטובים, הצליח לנצל את יתרונו הגובהי ולהנציח חלק מהמסיבה במצלמת הוידאו כשהוא מנסה לשמור על יציבות ידנית מסוימת ולתמרן בין ראשים/ישבנים/אביזרים שהתעקשו להכנס לפריים...

(זו גאיה והחבר שלה...שמתחבקים כשצריך וגם כשלא ;-))





אני שמחה שהחגיגה הזו מאחוריי, כי ברגע שסיימתי את התיקים, כמה ימים לפני המסיבה, נידבה אותי הגננת לעזור עם התפאורה והתבקשתי להכין דמויות בנושא המסיבה: שבת...
נהניתי להכין את הדמויות, שינוי מרענן אחרי התפירה (הדמויות עשויות סול)...אבל לצערי שאר התפאורה שהוכנה על ידי הצוות בגן לא היתה מושקעת (שני חלונות חתוכים מפוליגל הם לא תפאורה!) וקצת התבאסתי שלא התנדבתי ללכת עם זה עד הסוף ולהכין את הכל, למרות הקושי והלחץ בזמן...

צילמתי גם תוך כדי עבודה, אני אוהבת לראות את השלבים וההתקדמות...









בנוסף, הופל עליי תיק הוועד ברגע האחרון (יש לנו ועד? מי זה?) ובבוקר המסיבה מצאתי את עצמי מבלה שעתיים בסטימצקי ברכישת ספרי מתנה לצוות ולגן...מילאתי את התפקיד, אבל הודעתי חגיגית שנאומים, זה לא אני...זה פופטיץ ושבבקשה יגאלו אותי מייסורי הדיבור בפני קהל...תודה!

המסיבה הוכתרה מבחינתי כהצלחה (גאיה השתתפה, מה אכפת לי מכל השאר?)
זהו...עד החגיגה הבאה :-)

8 תגובות:

  1. בובה התפאורה משגעת!!!!!!!!!!
    וגאיה מתוקה..כיף לקרוא איתך ובכלל להיות איתך בחגיגות וכו.. המילון יגיע..

    השבמחק
  2. הדף והתיק לענת מקסימים!
    גם התפאורה לגן מהממת!

    השבמחק
  3. התפאורה מדהימה! מעריצה אותך על ההשקעה בגן, אני פרשתי אחרי הילד הראשון :-)

    השבמחק
  4. תפאורה יפהפיה. וגם התיק לענת מקסים יאללה אחרי יום שני תהיה לך קצת מנוחה...

    השבמחק
  5. התפאורה נפלאה, התיק נהדר ןגאיה שובה!!!

    השבמחק
  6. התפאורה משגעת!!! את פשוט נכס לכל מורה או גננת (אפשר שגאיה תלמד אצלי?!)
    ושב- תודה על המתנה המקסימה. כמו שחשדתי, אני כנראה א חלוק את השימוש בתיק עם הגדולה שלי...

    השבמחק
  7. פוסט מלא ביצירה משגעת (: התיק מהמם (:

    השבמחק
  8. אני שמחה שנהנית, התפאורה לגן משגעת!! איזו השקעה - סאחתיין עלייך.
    והתיק לענת - פשוט מקסים!!

    השבמחק

תודה שקפצתם לבקר ולקרוא...
אשמח לתגובותיכם :)