יום שישי, 27 באפריל 2012

סקירת מוצרים - MUSTELA

לפני כמה שבועות קיבלתי מייל ובו הצעה לקבל ערכת התנסות של MUSTELA ולכתוב עליה סיקור קצר... אמרתי למה לא והמתנתי למוצרים...

MUSTELA הוא מותג דרמו-קוסמטי צרפתי ייעודי לתינוקות, לילדים ולנשים הרות ולאחר לידה.
(אני יודעת...בכלל לא בכיוון של מוצרי יצירה :))

מאז שנת 1950 מוסטלה הוא מותג הדגל של Laboratoires Expanscience , חברה שמתמחה בפיתוחם של מוצרים לשוק הבריאות וה-well-being  ומתמחה בתחומי הדרמו-קוסמטיקה, הראומטולוגיה, הדרמטולוגיה ותחום בריאות הפה והשיניים.

מוצרי מוסטלה מפותחים במעבדות החברה בשיתוף פעולה עם רופאים מומחים, ביניהם: דרמטולוגים, מומחים לאלרגיות, רופאי ילדים, רופאי נשים ועוד.
בתהליך הפיתוח ישנה העדפה לשימוש ברכיבים ייחודים ממקור טבעי אשר נבחרו בקפידה. בהתאם לכך,  מוצרי מוסטלה מכילים בממוצע 80% רכיבים טבעיים, חלקם רשומים כפטנט. בנוסף, מוצרי מוסטלה אינם מכילים פרבנים, פנוקסיתאנול (חומרים משמרים) ופתלטים, רכיבים אשר ישנה דרישה הולכת וגדלה בקרב צרכנים ברחבי העולם שלא להשתמש בהם.
ערכת ההתנסות שקיבלתי כללה 4 מוצרי טיפוח לתינוקות וילדים בגודל מוקטן (אידיאלי כערכת נסיעות או למי שרוצה להתנסות במוצרים טרם רכישתם בגודלם הטבעי)...
בערכה היו הפריטים הבאים:
Hydra Bébé - קרם גוף לתינוקות ולילדים לשימוש יומיומי להגנה על עורו העדין של התינוק. הקרם מכיל שילוב ייחודי של מגוון רכיבים שנבדקו והוכחו כיעילים להגנה ושימור הלחות של עור התינוק, ביניהם שמן חוחובה המקנה לחות מתמשכת לעור וחמאת שיאה המרככת ומזינה את העור בלחות. עוד הוא מכיל ויטמינים F ו- E השומרים ומאזנים את הלחות בעור.
Dermo Cleansing- ג'ל רחצה דרמו קוסמטי לגוף ולשיער המיועד לתינוקות ולילדים. הג'ל מורכב מנוסחה ייחודית, אשר נבדקה ונמצאה כבטוחה לשימוש יומיומי לניקוי הקרקפת והגוף של תינוקות וילדים, כבר מהאמבטיה הראשונה. ג'ל הרחצה הוא בעל רכיבים טבעיים ביניהם שמן ממיצוי של אגוז קוקוס וויטמין B5.
Massage Oil- שמן עיסוי מרגיע לעור התינוק המגן על עורו העדין, המכיל שמן גרעיני חמניות העשיר בחומצות שומן.
Vitamin barrier cream- משחת החתלה לשימוש יומיומי, לטיפול ומניעה של תפרחת חיתולים.  הקרם מכיל ZINC OXIDEלחיזוק מחסום העור, ויטמין B5 וויטמין F המרגיעים ומשככים גירויים בעור, ומסייעים בהפחתת אדמומיות, וכן חמאת שיאה המרככת ומזינה את העור בלחות.  


המוצרים נוסו על ארנבת הנסיונות הפרטית שלי...גאיה...שמאוד התלהבה מהעניין...אבל כדי לבדוק אותם לעומק, ניסיתי אותם גם על עצמי (טוב, סתם חיפשתי תירוץ להתפנק בריחות משכרים של טבע).

לג'ל הרחצה ריח נפלא של נקיון טבעי (מעבר לזה שהוא כמובן עשה את עבודת הנקיון)...

קרם הגוף מאוד נעים למגע, אינו שמנוני ובעל אותו ריח טבעי ונעים כמו של הג'ל...כאמור, ניסיתי אותו גם על עצמי...תענוג!

שמן העיסוי נספג נהדר בעור ומשאיר אותו נעים למגע ו...ריחני :)

את משחת ההחתלה לא יכולתי לנסות באופן אישי, לא על גאיה שכבר נגמלה מזמן ובטח לא על עצמי...אז גייסתי לצורך המשימה את התינוק המשפחתי התורן (תמיד טוב שיש כאלו במשפחה)...
הדיווחים מהשטח דיברו על משחה שאינה משאירה כתמים, מרגיעה את העור האדמומי ואיך לא...בעלת ריח טבעי נפלא...

בקיצור, על סמך ההתנסות שלי, אני בהחלט ממליצה על המוצרים של חברת MUSTELA. 


 

תגובה 1:

תודה שקפצתם לבקר ולקרוא...
אשמח לתגובותיכם :)